در مقالات گذشته به اهمیت لینک ها و باید ها و نباید های آنها پرداختیم. آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، برنامه ریزی و اجرای تکنیک هاییست که برای ما موفقیت بلند مدت در سئو را به ارمغان خواهد داشت. بجای اینکه به تعداد لینک ها و بک لینک ها به وسیله ای برای فریب دادن موتور های جستجو بنگرید، بر کاربر تمرکز کرده برایش رابطه ای با وبسایتتان طرح ریزی کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت در سئو همیشه در پی سرمایه گذاری های طولانی مدت جواب می دهد.

الگوریتم های گوگل بسیار پویا هستند و صدها ملاحظه و نکته را برای هر جستجو دربر می گیرند. هرچه یک موتور جستجو پیشرفته تر باشد، بیشتر برای درک خوب و مرتبط بودن یک صفحه با موضوع جستجو شده به کاربران واقعی متکی می گردد. لینک ها در این میان وظیفه وصل کردن الگوریتم ها و انسان ها را برعهده دارند.

ابزارهاب تحقبقاتب مثل SEMrush و Spyfu گنجینه ای از اطلاعات مهمی را ارائه می کنند. آنها به همراه ابزارهایی که بطور خاص بر بک لینم ها تمرکز دارند، تصویری واضح و قابل درک از کیفیت و کمیت بک لینک ها ترسیم می کنند.

در نظر داشته باشید که ارزش بک لینک ها با هم متفاوت است. به این معنی که استفاده سایت رقیب از لینک یک سایت دلیل نمی شود که ما هم از آن استفاده نماییم بلکه شاید اینکار حتی به ضرر ما باشد.

بطور کلی لینک هایی مناسب هستند که اعتبار داشته و یا مرتبط باشند. معمولا برای موتور های جستجو مورد استناد قرار گرفتن بصورت یکتا از یگ دومین بیشتر از تعداد بک لینک ها اهمیت دارد با اینحال هردو عامل بسیار مهم هستند و باید بهینه شوند. بیشتر مورادر با بالا رفتن سن وبسایت شما تعداد بک لینک ها به محتواهای بهینه افزایش می یاید. این نکته را نیز از یاد نبرید که برای دریافت و حفظ رنک حتما باید بطور پیوسته محتوای با کیفیت در وبسایتتان قرار دهید.

راز های برنامه ریزی برای مدیریت محتوا

این مسائل را همیشه در ذهن داشته باشید:

اگر می خواهید در مورد آنچه نباید در لینک گذاری انجام دهیم اطلاعات داشته باشید، اشتباهات خطرناک در لینک گذاری را مطالعه نموده و برای افزایش ترافیک سایت نیز چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ را به شما توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.