گاهی برای تامین و تولید محتوا سایت، وبلاگ و یا شبکه اجتماعیمان به بن بست می خوریم. تمام تلاشمان را برای یافتن ایده جدید می کنیم اما سوال اینجاست که چگونه می توان یک چشمه برای دریافت ایده های خوب و مرتبط یافت. شما از تمام ظرفیتتان استفاده نموده اید تا به بطور منظم مطلب جدید ارائه کنید بااینحال اکنون احساس میکنید که لیست پیشنهادات ذهنتان به پایان نزدیک می شود.

خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد تا به منبع جدید الهامات متصل شویم. ما به شما مسیر هایی پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها مطالبی که مد نظر مخاطب هدف شماست ایجاد نمایید. همیشه بخاطر داشته باشید اینکه خواننده چقدر در سایت شما بماند و یا روی پست شما در اینستاگرام یا سایر صفحات مجازی توقف کند برای موتور های جستجو و خزنده ها بسسیار مهم بوده و در رنک شما تاثیر ویژه ای دارد.

۱- از مخاطبانتان برای تامین و تولید محتوا ایده بگیرید. خیلی خوب است اگر محل کامت های بینندگان را باز بگذارید. اجازه دهید نظرات دریافت و منتشر شوند و سپس هر سوال در کامنت ها را با لینک مطلب جدیدی که در آن مورد منتشر نموده اید پاسخ دهید. یک لیست از این سرفصل ها داشته باشید تا در به ترتیب به سراغ آنها بروید. بطور مثال خیلی ها از شرکت های معدنی می پرسند که قیمت طلا و فلزات گرانبها چگونه تعیین می شود.

تولید و تامین محتوا
گزارشات از بازارهای فولاد و فلزلت گرانبها در تامین محتوا برای سایت های معدنی بسیار پرکاربرد است.

۲- از گوگل سرچ برای تامین و تولید محتوا کنسول کمک بگیرید. این سرویس گوگل فقط برای مشاهده ارور ها و خطاها نیست. حتما بخش performance report را بطور مداوم کنترل نمایید تا متوجه ترند ها و چیزهایی که به سایت شما نزدیک هستند شوید. ممکن است اینجا سرفصلی را بیابید که هیچگاه فکرش را هم نمی کردید.

تولید و تامین محتوا

بعنوان مثال ممکن است شما یک بلاگر در حوزه روزمرگی های مادرانه باشید. سرچ کنسول به شما نشان می دهد که اشخاصی با جستجوی ((تاثیرات شیرکاکائو بر بارداری)) وارد سایت شما شده اند درحالیکه شما هیچگاه بطور حرفه ای به بحث های تغذیه بارداری ورود نکرده بودید. این یک فرصت عالی برای آغاز تولید محتوا در این موضوع است.

۳- روز های سال و مناسبت ها را از دست ندهید. احتمالا می گویید مگر چند روز خاص در تقویم وجود دارد؟ پاسخ این سوال در وبسیایت Days Of The Year شما را شکه خواهد کرد! این موسسه تمام مناسبت های خاص، عجیب و یا خنده دار را از سراسر دنیا در تقویمش ثبت می کند. می توانید ساعت ها بدون پلک زدن در این سایت جستجو نمایید. این مناسبت ها می توانند منابع خوبی برایساخت پست های جالب و جلب توجه مخاطب باشند.

تولید و تامین محتوا

۴- گاهی روزمره نویسی کنید. یک راه دیگر برای تولید و تامین محتوا که تاثیر خوبی هم بر مخاطب دارد تعریف کردن وقایع روزمره و پیوند دادن آنها با مسائل حرفه ای شماست. به سایت های خبری سر بزنید و ببینید که چه اخباریاز منظر شما قابل نقد شدن هستند و بر شما تاثیر می گذارند و یا مثال های مشابهی در بازار شما دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.